Koska mun blogi on saanu mm. seuraavanlaista palautetta Heinolalaisilta kotiäideiltä:

"Voisitko nyt V***U tänää kirjottaa ees kaks sanaa sinne blogii??? MINEN KESTÄ ENÄÄ!! *sekoaa*"

..niin kai sitä sit on pakko kirjottaa. =P

Mun elämäänhän ei kuulu edelleenkään sen kummempia. Ainut mahtava ja hieno juttu on että saatiin Rimben kanssa kämppä ja muutetaan 1.4. Wipii! Ollaan mese kuumana vouhkattu sisustuksesta, leipomisista, tupareista, tv-tasoista ja huonejaosta. Kämppä on vieläpä hirmu hyvällä paikalla Helsingin keskustan tuntumassa, joten voiko parempaa toivoa! Seuraava askel oiskin sit saada töitä. Joista puheen ollen, olin keskiviikkona Heilissä karaokevetäjänä/DJ:nä. Haha, voitteko kuvitella! Hyvin meni vaikka ekaa kertaa olin ja laitteiden kanssa ei edes tullu mitään sählinkejä. Ite en sen hektisen biisienvalikoinnin ohessa ehtiny laulaa ollenkaan, mut ei se haittaa. Viime perjantaina lauloin senkin edestä, kun koko iltana ei tainnu kukaan muu laulaa koko baarissa. Melkonen Suski-show. Karkotin varmaan puolet asiakaskunnasta samalla.

Nyt oon siis Heinolassa vielä pari päivää ja sunnuntaina suuntaan takas Helsinkiin. Maanantaina on edessä vuokrasopparin kirjoitus ja hyvin todennäkösesti lisää vouhkausta Riinan kanssa. Pitääkin kohta perehtyä vähän kämpän ympäristöön, lähinnä tietysti baareihin ja ehkä vähän ruokakauppoihinkin. Ja kiinalainen ravintola on aina plussaa. Mut siitä menee ratikka ohi joten voi loikata kyytiin ja mennä vaikka ihan keskustaan kauppaan/syömään/baariin/mitävaan jos siltä tuntuu. Ahh, olispa jo kolmen viikon pää.

Huomenna olis kovasti tarkotus lähteä viettämään sinkkuiltaa Mintun (ei koiran tällä kertaa) kanssa. Mulla veri vetäis lauleskelemaan ja houkuttelinkin Jonnaa alkuillaks mun kanssa Heileilemään, kun Minttu kai kotiutuu reissusta vasta illemmalla. Jonnalla on niin iso massu että liekö mahtuu koko baarin ovesta sisään, mut toivotaan. =) Käytiin männäviikolla kahveellakin Jonnan ja Marjutin kanssa ja tuijotettiin sitä mahaa kun Tessu siellä sisällä möngersi ja maha muljahteli hassusti.

Mulla on tuolla Hauskat kotivideot kesken joten palailen telkkarin ääreen. Söin pahaa kiinalaista äsken (en tienny että sellasta on olemassakaan mut toi oli) ja yritän huuhtoa sitä makua pois teellä ja Tobleronella. Hyvin onnistunu tähän mennessä mut jos nyt vielä muutaman palasen ottais...