Sori, nyt tulee tylsä unisepustus, mut haluun muistaa sen ite joten laitan sen tänne säilöön. =)

Näin viime yönä unta että olin Kymiksen lukion auditoriossa. Jostain syystä olin eksyny fysiikan jatkokurssille, ja mietin et voi hitto että mua hävettää kun ne tajuu etten tiedä aiheesta mitään. Opettajana siellä oli mun vanha yläasteen fysiikan ja kemian opettajanainen (en viitti sanoa nimeä kun tajusin eilen että aika moni googlailee omalla nimellään ja en halua että ne kaikki vanhat opettajat eksyy tänne blogiin). Enivei, meillä alko siinä sit koe, ja mä olin jo epätoivoissani kunnes näin millanen se koe oli. Ohjeissa sanottiin että hyvän numeron saa jos käyttää siihen alle kaks minuuttia ja koetehtävänä oli jonkun videopelin top-10 pisteluettelon analysoiminen. Piti sen luettelon perusteella siis vastata kuka niistä pelaajista on saanu parhaat pisteet ja kuka on paras pelaaja (ja ne pisteet oli kuvina, joten piti tietää mitkä niistä kuvista on pistearvoltaan korkeimpia). Mähän innostuin suunnattomasti kun huomasin että kyllähän mä nyt sen osaan. Mulle jäi lopulta kaks vaihtoehtoa, mut toinen niistä oli ihan selkeesti ninja looter joten valitsin sen toisen. Kävin palauttamassa vastaukseni ja tyytyväisenä kattelin että olin melkein ekojen joukossa valmis. Opettaja selitti sit vielä siinä että jos pelaa videopelejä ni se kertoo jo paljon siitä miten hyvin osaa fysiikkaa. =D