Njoo, vois taas saada aikaseks kirjottaa tänne kuulumisia. Mut eka katon BB:n loppuun. =P

***

Noniin. BB on taas ihan ykkösviihdettä tällä hetkellä. Mulle voi ihan rauhassa sanoo että mulla ei oo elämää kun katon BB:tä, koska se on ihan totta! Mut ei se haittaa, BB on ihan hyvä elämän korvike. Viime vuonna olin aika nyrpeä kun missasin koko BB:n jenkkireissun takia.

Mä muutin tossa viime sunnuntaina Helsinkiin. Itäkeskukseen tarkalleen ottaen. Vähän on kumma olo ja en oikeen tiiä mitä sitä täällä tekis, mut kai tää tästä. Tän kämpän omistajan kaks kissaa on mulla hoidossa kuukauden ja niiden kanssa on iiiihan pikkusen menny hermot. Kaikki mun kaverit tietää että rakastan eläimiä ihan hirveesti, mut noi kissat meinaa mennä yli jonkun tietyn rajan. Toisella niistä, Nikitalla, on ollu ripuli koko ajan ku mä täällä oon ollu, eli yötä päivää saa sitä ripulilällyä siivoilla millon mistäkin. Paitsi hiekkalaatikolta, koska eihän sinne voi tarpeitaan tehdä. Muuten Nikita (tai Niksu kuten mä sitä kutsun) on ihan kiva tapaus, tulee syliin paijattavaks ja kehrää ihan älyttömästi. Rostok sen sijaan ei oo niin kiva tapaus. Se sähisee ja raapii ja puree kun kävelee ohi, ja joka ilta on taistelu että pääsenkö omaan sänkyyni nukkumaan vai en, kun vanha rouva on vallannut sen eikä suostu menemään pois. Kyllä se sillon musta tykkää kun annan sille ruokaa, mut siihen se sit jääkin.

Oho just oikeella hetkellä vaihdoin kanavaa, Yle Teemalta tulee Jipun Provinssi-keikka! Mulla meni taas Heinolassa Jyrää ja Jippu ohi kun olin krapulassa. Mä oikeen olin päättäny että en lähe sillon edellisenä päivänä mihinkään, enkä ois lähtenykään mut Marjut ja Jonna päättikin lähtee ja ne houkutteli mutkin mukaan. Mikäs mä oon meidän symbioosia rikkomaan joten pakkohan se oli mennä mukaan. Aattelin että kyllä mä sunnuntaina jaksan sen Jipun silti mennä kattomaan mut hah! Toisin kävi niinkun aina. Vieläkin harmittaa parin vuoden takanen PMMP:n missaus ja nyt tuli vielä Jippukin siihen listalle. Nyt harmittaa ehkä vielä vähän enemmän kun katon tota keikkaa koska kyllä mä vaan tykkään Jipusta. Sillä on niin omintakeinen esiintymistyyli, joka on hirmu lähellä ärsyttävää mut jää kuitenkin sinne kiinnostavan ja erikoisen puolelle. Se tuntuu antavan itestään ihan kaiken ja vois kyllä ottaa oppia siitä itse kukin. Mä ainakin haluisin että pystysin olemaan muiden edessä noin oma itseni ja avoin ja erikoinen.
Mut kyllä mä ymmärrän hyvin niitäkin jotka ei tykkää siitä yhtään. Pitää nyt tarkasti pitää silmällä Jipun keikkakalenteria jos vaikka Helsingissä sattuis esiintymään. Menisin oitis kattomaan.

Kertokaa mulle missä tutustuis ihmisiin. Kun en tunne täältä ketään muita kun sukulaisia ja niistä nyt ei niinkään oo apua kun kaikki ovat taineet ylittää vähintään neljänkympin maagisen iän. Onneks Rimbe tulee asumaan mun luo ainakin vähäks aikaa kunhan se saa työhommat täällä kuosiin. Yksin ei oikein huvita lähtee mihinkään ja mä oonkin oikeestaan möllöttäny kotona nää muutamat päivät mitä täällä oon asunu. Pitäis lähteä joku päivä kävellen tutustumaan ympäristöön mutta eipä tonne sateeseen oikeen huvita lähtee käppäilemään.

Oon yrittäny kovasti tutkia oisko minkään hyvien bändien tai artistien keikkoja tulossa mut aika kuivalta näyttää keikkatarjonta tälleen syksyllä. Kaija Koo esiintyy joskus hamassa tulevaisuudessa tossa Itäkeskuksessa joten sen meen ainakin katsastamaan ja oikeestaan ootan aika innolla koska oon kuunnellu sitä pienestä asti mutta koskaan en oo nähny livenä.

Nyt loppu jutun juuri. Ei oo tapahtunu mitään muuta joten en löpise turhia vaan meen kuuntelemaan Stellan uutta levyä joka tupsahti just jostain mun koneelle. Ainii kerroinko kun ostin Macbookin! Ooh se on ihana. Kallis mutta ihana. On niin autuasta tulla koneelle ja avata kansi ja päästä HETI tositoimiin. Vanhalla pc:llä (joka ei mitenkään vanha ees ollu) kesti ainakin viis minuuttia käynnistyksen jälkeen ennen kun kone reagoi mitenkään. Ja tässä kestää akku ihan taivaallisen pitkään. Ennen piti aina olla pistorasia hollilla mut nyt voi huoletta rallatella tuntikausia ennen kun tarvii latailla akkuja.