Istuin tässä koneella äsken ja satuin vilkasemaan telkkariin. Kukas muu sieltä mulle hymyilikään kun Heikki Paasonen! Sain hirveen sätkyn ja loikkasin kaukosäätimen kimppuun että miks kukaan ei oo kertonu että tulee joku ohjelma missä on Heikki Paasonen!! Ei sillä ohjelmalla niin väliä siinä vaiheessa, mä voisin kattoo vaikka etanoiden maratonia jos sitä selostais Heikki Paasonen. Mut se oliki vaan Idols-mainos. Hyviä uutisia silti koska en tienny että Heikki on siinä mukana tänä vuonna. Jee!

Huomenna on Saritan ja Tanelin häät. Mut on kutsuttu vaan iltamenoihin joten oon ensin päivän töissä (eeeeeeeiiiiiiiiii) ja meen sit vasta juhlapaikalle. Jos siis saan kyydin koska se paikka on kaukana ja mulla ei oo varaa mennä yksin taksilla. Piti ostaa hamekin tänään kun ei mulla ollu mitään juhlavaatteita. Inhoon tollasia pakko-ostoja kun kumminkaan ei löydä mitään oikeesti kivaa ja sit ostaa jotain jota käyttää kerran siks kun ei oo mitään muuta. Mut eipä ne vaatteet kai siellä pääosissa oo. Kuulemma ohjelmassa karaokea sun muuta, joten ihan kivat pirskeet varmaan tiedossa.

...Hmmm mielenkiintosta... En muista mikä vuosi nyt on... Ihan oikeesti, en yhtään tiiä onko 2007 vai 2008! Pelottavaa.. Piti ihan tarkistaa kalenterista. Hassu tunne kun yhtäkkiä ei muista tollasta asiaa. Ja nyt oon ihmeissäni että missä hiton vaiheessa tuli vuosi 2008! Mä oisin melkein voinu vannoa että nyt on vuosi 2007. Siis eiks nyt OO 2007! Varmasti on.. Mä ainaki elän vuotta 2007. Mut joo, vois varmaan mennä nukkumaan. Oon yliväsyny ja kuumissani ja töiden uuvuttama joten aattelen ja kirjotan näköjään ihan mitä sattuu. Ehkä toi vuosilukukin selkenee mulle hyvin nukutun yön jälkeen.

Miks muuten tukka harmaantuu vanhoilla ihmisillä? Tuli vaan mieleen.