Yhyy oon ollu kipeenä tänään. Heräsin aamulla ja oli vähän kuumetta joten en sit menny töihin. Viikonloppuna on pakko olla töissä joten ihan hyvä varmaan että lepäsin tänään, koska nyt tuntuu jo paljon paremmalta. Kuumettakaan ei enää oo. Oon pelannu tänään lähinnä pleikkaria ja kattonu Frendejä sängyn pohjalta. Viime hetkellä muistin että tänään tulee euroviisujen semifinaali jossa Suomikin on mukana, ja kun suljin Frendit ja avasin telkan, oli Suomen kappale just alkamassa. Hyvä ajoitus. Ihan hyvinhän ne kai veti, nyt vaan toivotaan että irtois jatkopaikka.

Mitäs muuta... Lauantaina grillailtiin Riinan kanssa ja oli PARASTA ruokaa ikinä! Härän sisäfileepihvejä, pekoniin käärittyjä herkkusieniä tuorejuustotäytteellä, vihannesvartaita, siideriä, aaahhhh. Väsymystila vaan oli melkoinen kun en ollu viime viikolla kauheesti nukkunu lätkäpelien, töiden ja muiden sellasten takia. Olin ihan nukahtamispisteessä ja maha täynnä, mut pakko oli raahautua Riinalta ensin meille kattomaan peliä ja sit baariin. Riinallakin iski väsymys mutta oltiin urheita ja sateessa käveltiin kaupunkiin (mä olin juonu Edin, joka autto onneks pikkusen). Baarissa oli tosi kivaa, kaiken kaikkiaan erittäin onnistunu ilta! Nähtiin paljon vanhoja, vanhempia ja vähemmän vanhoja tuttuja ja pidettiin tiukasti kiinni istumapaikoista jotka onnistuttiin alkuillasta varaamaan. Pilkkuun astihan me siellä sit viihdyttiin ja oltais varmaan viihdytty pitempäänkin vaikka alkuillasta näytti aika pahalta jaksamisen suhteen. Ens lauantaina uudestaan! Pitää varmaan poiketa Heilissä karaokeilemassa alkuillasta kun en oo moneen päivään siellä ollu..

Huomenna meen töihin torikahvilaan, kun tähän asti oon ollu jätskikiskalla. Kivaa vaihtelua, koska kahvilassa on kivat työkaverit ja jädessä joutuu olemaan ihan yksin. Ainoo miinuspuoli kahvilassa on se, että sit kun oon siellä ihan kunnolla (nyt meen vaan harjottelemaan), työt alkaa kello kuusi aamulla. Hirvittää jo valmiiks. Viime kerralla kun olin siellä töissä muutama kesä sitten, työt alko seittemältä ja sekin oli jo aika kamalaa.

Välikommentti viisuista: Excuse me, mitä ihmettä Irlanti on miettiny laittaessaan Euroviisuihin laulavan KALKKUNAN!? Romanian biisi sen sijaan kuulostaa ihan hyvältä, ainakin alhaisella äänenvoimakkuudella jota joudun näin myöhään illalla käyttämään. Kreikka on aika perus-Kreikkaa, aina niillä on tollasia lyhytmekkosia tsubuja jotka laulaa aika keskinkertasesti. Oho nyt loppu äänestysaika, iiik, tässähän meinaa jännittää Suomen puolesta! Ois kyllä hirmu paljon kivempi kattoo finaalia lauantaina jos Suomi ois mukana. Kattoiskohan Jonna perinteisesti sen finaalin mun kanssa.. Voitais taas antaa esityksille omat pisteemme. Jonna, jooko? =)

Tylsää väliaikaohjelmaa, taidan laittaa koneen kiinni ja valmistautua nukkumapuuhiin. Peukut pystyyn vielä Suomelle!