No ei oo taas saanu aikaseks kirjottaa. Siispä teen nyt pikapäivityksen Suskin elämästä. Tällä hetkellä mut tavottaa parhaiten joko töistä tai kattomasta Suomen peliä jostain baarista. Perkuleen myöhään ne pelit ja aamulla ketuttaa kun pitää herätä töihin, mut eihän nyt pelejä voi missata! MM-kisat on kuitenkin vaan kerran vuodessa (ja mä oon aina asettanu Suomen pelit kaiken muun edelle. Muistuu mieleen muun muassa että oon nuorempana lähteny yhestä larpista [hee, joo, luitte oikein, meillä oli joskus pienimuotosia larppeja! Ja oli kivaa! Kerran nähtiin ihan oikea hirvi pellolla kesken larpin ja se se vasta oli ihmeellistä =D] kesken pois kun peli alko ja kerran olin jossain Oriflame-kutsuilla jossa kaikki muut seuras meikkiesittelyjä ja testaili tuotteita ja minä olin viereisessä huoneessa kattomassa jääkiekkoa. Hih.)

Tällä viikolla oon ravannu kaiken maailman pääsykokeissa ja suorittelemassa anniskelupasseja sun muuta. Sit ostin vahingossa pleikka kolmosen ja sitä tulee pelattua sillon kun pitäis nukkua. Ai kysytte että miten voi ostaa vahingossa pleikan? No silleen että huijaa itelleen että menee Giganttiin ihan vaan "kattelemaan" niitä ja "haistelemaan" markkinoita kunnes havahtuukin siihen että kävelee ulos kaupasta pleikka kainalossa. Jotain hämärää siinä välissä varmaan tapahtu, iso tukku rahaa tais vaihtaa omistajaa tai jotain sellasta, mut mitä noita nyt turhia muistelemaan. *köh*

Heilissä on kans tullu käytyä aika älyttömän paljon karaokeilemassa, mut se nyt johtuu siitä että Minttu on siellä töissä ja mä meen monesti sinne hengaamaan ja kattomaan telkkaa ennen ku se aukeaa. Sit kun ovet aukee suurelle yleisölle ni me lauletaan paaaaljon karaokea. Se on niiiiin kivaa! Siellä ei ekaan tuntiin oo juuri koskaan ketään joten saadaan laulaa ihan rauhassa ja sydäntemme kyllyydestä. (Joks mä joskus kerroin tästä? Tuli semmonen olo että ehkä jo sanoin tän, mut sanotaa silti varmuuden vuoksi.) Ennen mua aina jännitti laulaa siellä vaikkei ois ollu paljoa porukkaakaan, mutta nykyään ei haittaa vaikka ois baari täynnä. Mun lempparikaraokelaulanta on Teleksin Tuulilasin nurkkaan (jonka Kristiina Brask laulo Idolsissa), oih kun se on niin kiva laulaa. Muutenkin oon jotenkin ihmeellisesti kuunnellu tosi paljon Kristiinaa tässä, mikä on aika yllättävää kun mä inhosin sitä sillon Idolsissa ja toivoin aina että se tippuis. Sillä on vaan niin kivoja ja mulle sopivia biisejä, siis sellasia joita musta on kiva laulaa. Se, että biisiä on kiva laulaa mukana, on mulle melkeinpä isoin hyvän musiikin kriteeri. Mut enivei, oon tietysti Heileillessä ollu ihan vesi/limpparilinjalla etten nyt sentään alkoholisoitunut oo. Ja kun siellä töissäkin pitää käydä ni jotain rajaa pitää sentään olla. Sunnuntaisin mulla on vapaata joten lauantait on hyvin pitkälti menny kosteissa merkeissä. Mut saahan sitä, eiks je. Sinkkuelämää ja nuoruuttahan tässä kai nyt vietellään, sit vanhana ehtii istua kotona lasten kanssa ja kutoa sukkaa.

Vielä en oo päättäny että meenkö huomenna viihteelle vai oonko kiltisti kotona. Voisin viettää laatuaikaa pleikan kanssa ja nukkua oikein hyvin, mutta toisaalta sit pitää taas oottaa viikko seuraavaa lauantaita. =P Töissä oon joka tapauksessa aamun ja päivän ja saattaa tulla kiireinenkin päivä kun on luvattu niin kivaa ilmaa. Nyt pitäis olla jo nukkumassa että jaksaa huomenna herätä, joten tähän päätän tämän katsauksen. Seuraava on luvassa luultavasti taas pitkän ajan päästä. Ei vaan oo aikaa ja jaksamista olla koneella nykyään, ja pleikka varsinkin vie sit just sitä aikaa minkä normaalisti on viettäny koneella. Möh. Mutta toivotan kuitenkin kaikille hyvää kesän alkua ja lupaan kyllä yrittää päivittää vähän tiuhempaan. Heissulivei!