Jopas on taas aikaa vierähtänyt sitten viime kirjoituksen. Mitään ihmeellistä ei tosin ole taaskaan tapahtunut, joten ette ole missannut mitään. Olin iskällä viikon verran, heitin sitten iskän ja Memmen lentokentälle ja sain auton käyttöön siksi aikaa kun herrasväki lomailee Espnajassa. Tahtoo kans! Vaikka ei kai mulla ole mitään valittamista kun juuri olin siellä Mallorcalla. Silti tahtoisin olla noiden mukana niin kuin aina edellisinä vuosina olen ollut. Onhan Suomessakin ihan hyvät säät, mutta täällä ei vaan jotenkaan tule oltua ulkona... Istun päivät pitkät koneella tai pleikkarin ääressä, vaikka pitäisi nauttia kesästä. No, huomenna tilanne onneksi paranee kun lähdemme Katin ja Riinan kanssa Provinssiin! Jeij! Itse en osta lippua itse festareille, menen vain mukaan leirintäalueelle hengaamaan (hyväksi havaittu "mulleioo lippuu, mut mä hengaan"-asennoituminen, joka on testattu muun muassa muinaisella Apulannan keikalla). Muuten ostaisin lipunkin mutta eipä ole rahaa. Ei siellä onneksi mitään mahtavan hyviä bändejäkään ole. Hauskaa lähden joka tapauksessa pitämään.

Tekisi mieleni heittää ilmoille muutamia valokuvia, mutta taidan käydä ensin syömässä. Nälkä kurnii vallan kauheasti. Saa nähdä jos siis tänään innostun myöhemmin kuvia lisäilemään. Mutta älkää pidättäkö hengitystänne.