Mitenkäs tämä kirjoittelu on nyt jäänyt näin vähäiseksi viime aikoina... Taitaa johtua yksinkertaisesti siitä, ettei minulla ole mitään kerrottavaa. Au pair-asia ei ole juurikaan edistynyt, vaikka tuli sieltä sähköpostia että perheitä on nyt runsaasti tarjolla. Sepä kiva, löytäkää sitten perhe minullekin! Mutta tuo viivästyminen johtuu nyt lähinnä siitä, että minun piti metsästää vielä yksi ylimääräinen suositus, joka lähetetään Amerikan päätyyn ilmeisesti tällä viikolla. Nyt lähtö on VIIMEISTÄÄN kesäkuussa. Odotan suurella innolla!

Kävin tänään Jonnan kanssa kahvilla. Istuimme Vallussa noin viisitoista minuuttia (eli juuri sen aikaa että kaikki rahat oli saatu tuhlattua Photo Playhin). Siitä sitten lähdimme kävelylle (tai lyllerrykselle, Jonnan valtava maha ei antanut kävelyvauhdin nousta päätä huimaavaksi) ja minä keksin, että annan vielä joskus koiralleni nimeksi Voldemort. Naureskelimme ajatukselle, että kerron ihmisille miten koirani on oikeasti animaagi, rekisteröimätön. Asiaan vihkiytymättömät saattaisivat pitää minua jokseenkin outona, mutta sitähän minä taidan välillä ollakin.

Hah! Uutisissa oli juuri loppukevennyksenä juttu sinkkumetsosta, joka tykkää hengailla ihmisten seurassa ja jutussa metson kanssa kävellyt mies oli nimeltään Kullervo Haikara! Metson ja Haikaran onnellinen ja lajirajat ylittävä suhde!

Oh, Myytinmurtajat alkaa, täytyy mennä ihailemaan Adamia. =)

Esitän vielä lopuksi närkästykseni siitä, että jouduin tänään maksamaan 120 euroa lääkärintodistuksesta, kun terveyskeskuksesta myytiin eioota ja jouduin käymään yksityisellä.

Ja aivan lopuksi: SUOMI VOITTOON! Lätkän MM-kisoissa tietysti.