Henkilökohtaisesti nyt hieman harmittaa; on vappu ja minulla on huomenna töitä (ja kaikista kettumaisinta on, että pitää missata vappuriennot vain muutaman tunnin työpäivän takia!). Siiderihammasta kolottaa, mutta ei auta itku markkinoilla. Menen silti kaupungille katselemaan maailman menoa ja haistelemaan kotikontujen tuulia.

Hmm, mitäs muuta sitä kertoilisi... Oltiin laivalla viime viikolla ja oli kivaa! Tukholmasta en omaksi suureksi hämmästyksekseni ostanut juuri mitään, ainoastaan yhdet (halvat) aurinkolasit jäivät haaviini. Silti suuri määrä rahaa katosi omistuksestani reissun aikana. Mihin se oikein menee? Jossain Suomen ja Ruotsin välillä on varmasti pieni mutta voimakas musta aukko, joka on erikoistunut imemään itseensä ihmisten rahat. Näin sen on oltava. Olen havainnut mustia aukkoja myös H&M-myymälöiden välittömässä läheisyydessä, Seppälän eteisessä ja Lindexin sovituskopeissa. Vai pitäisikö sitä vain myöntää olevansa shoppailuaddikti..? Ei, enhän minä ole! (Olen shoppailuaddiktien 12 askeleen ohjelmassa portaalla yksi: kieltäminen. Minua viehättää myös porras kaksi: muiden syyttely ja selitysten keksiminen [lue: mustat aukot])

Ah, nyt tulikin odottamani puhelu ja kaupunkiseurani saapuu hetken kuluttua. Hyvää vappua siis kaikille! Muistakaa hengittää paljon heliumia, mutta varokaa tukehtumasta ilmapalloihin!