Kolme ihmistä on viime aikoina tullu mun blogiin hakusanoilla "mummo kanasensa niitylle ajoi". Aiheutti repeilyä meikäläisen keskuudessa äsken. Ihan liian moni on sen sijaan eksyny tänne erilaisilla variaatioilla sanoista "haava varpaanvälissä". Yyyyh! Edelleen kärkikastista löytyy myös "alastonkuvia" ja "tissit", mikä nyt ei yllätä mua lainkaan (enää, oon jo tottunu siihen). Pitäisköhän laittaa tänne joku tissikuva ihan niiden ihmisraukkojen iloks.. Ei tietenkään musta itestäni. =P

Äsken tapahtu myös jotain outoa kun mun puhelin soi. Numero oli blokattu, mut mulla on tapana vastata AINA puhelimeen (koska se jonkun numerotiedustelun mainos on kamala, se missä tyttö ja poika tapaa siellä junassa ja sit se tyttö soittaa sille pojalle ja se ei vastaa kun se on tuntematon numero..) joten vastasin tälläkin kerralla. Ei mulle sitäpaitsi kukaan ikinä soita tähän aikaan. No, siellä oli joku "Turo", joka oli ottanut asiakseen ilmottaa mulle neljältä aamuyöllä, että sillä on "jättipeli". Taustalta kuulu kun sen kaverit hihitteli ja voi että niillä varmaan oli hauskaa. Mä en lyöny ihan heti luuria korvaan, aattelin että pitäähän poikien saada edes hetken huvia. Mut oli kauheen sääli ettei se oikein keksiny mitään muuta juttua kun sen jättipelin, jota se hoki vaikka mä yritin mitä sanoa. Ei mitään hajua kuka se oli ja mistä se oli saanu mun numeron, mut oisin mä voinu jutellakin yöni iloks jos se ois ollu ees vähän hauska. Lopussa se yritti ehdottaa että se vois hypätä taksiin ja tulla meille "harrastamaan villiä seksiä", mut mä sanoin (lue: valehtelin) että sori mut mä oon jo tänään saanu ihan tarpeeks villiä seksiä. Se tuntu häkeltyvän ja sano vähän ajan päästä että on seki saanu seksiä, ja mä tokasin siihen että "nii, sen yhen kerran, sillon vuonna 1994 vai millon se nyt oli" ja lopetin puhelun ystävällisesti heiheihin. Jälkeenpäin ajatellen toi vuosiluku ois voinu olla paremminkin 2004, koska se raukka tuskin oli vielä syntynykään -94. Ja sitäpaitsi unohdin informoida sitä että se ei ole seksiä jos sitä tekee ittensä kanssa. Mutta sellasta siis tänään. Ainii ja jos se henkilö sattumalta lukee tätä blogia, ni pieni vinkki, keksi jotain parempaa ku jättipeli. Se oli vaan aika lame.

Mitäs muuta... Olin tosiaan siellä keikalla perjantaina, ja se oli tosi hyvä, ja olin aikas humalassa sit loppuillasta. Mut sellasta se on välillä, eipä siitä seurannu muuta ikävää kun aikamoinen krapula. Ja ainii, mä oon addiktoitunu yhteen ihmiseen feisbuukissa. Se ei oo ees mun kavereissa, joten mä joudun kirjautumaan Jonnan tunnuksilla jos haluun vaklata sitä. Jonna siis ystävällisesti bongas sen mulle sieltä ja vielä ystävällisemmin luovutti tunnuksensa mun käyttöön, hyvän asian puolesta. =P Harmillista etten keksi mitään fiksua tapaa lisätä sitä mun kaveriks, kun en sitä tunne ja se vielä vähemmän tuntee mut. Kyllä mä sen etäisesti muistan vuosien takaa kotikonnuilta, mut eipä se paljoa asiaa auta. Noh, pitää jatkaa vakoilua ja ehkäpä joskus keksin jonkun nerokkaan suunnitelman. Sitä odotellessa!

(Ainii ja Jonna, älä kerro kellekään kuka se on, äläkä kommentoi asiaa täällä mitenkään paljastavasti.) =)