Aattelin vaan tulla pikatiedottamaan että valtakunnassa kaikki hyvin vaikka väsyttää melkein aina ja työt on persiistä. Vapaa-ajalla luen vampyyrikirjaa, joka luokiteltiin kauhuksi mutta ei se kyllä kovin kauhea oo tähän asti ollu (ja oon jo pitkälti yli puolenvälin). "Historiantutkija" on kirjan nimi. Mielenkiintonen se joka tapauksessa on, suosittelen. Päätin myös alkaa pikkuhiljaa kattoa Aliaksen tuotantokausia uudestaan kun ostin pari puuttuvaa sittarista hintaan 14,95€/kpl. Ei paha hinta lainkaan. Eka kausi on nyt sit melkein pulkassa, ja muistuu taas mieleen miksi mä siitäkin sarjasta joskus niin kovasti tykkäsin. Mitähän muuta... Lauantaina on mun synttärit ja mietiskeltiin että mentäis hohtokeilauksen kautta baariin Jonnan ja Marjutin kanssa. Kiwaa jee!

Ainiin oltiin Marjutin kanssa Lahden Yöt-tapahtumassa lauantaina kattomassa Anna Erikssonia ja Jean S:ää. Anna oli hyvä, oon aina tykänny siitä ja oon aina halunnu nähä sen livenä. Otin paljon valokuvia kun oltiin iiiihan eturivissä ja olin innoissani. Mutta enpä voikaan laittaa niitä kuvia mihinkään näytille, koska HÄVITIN sen perhanan kameran sinä iltana. Myönnettäköön että olin aika humalassa (köh), mutta en silti oo koskaan ennen hävittäny mitään sateenvarjoa arvokkaampaa ryyppyreissulla. Harmittaa ihan vietävästi. Lähinnä harmittaa kaikki menetetyt kuvat, en nimittäin ollu koko kesänä tyhjentäny muistikorttia koneelle ja sinne sit meni koko kesän kuvat. Ja äitin etelänlomakuvat. Pitää vielä koittaa soittaa johonkin Lahden löytötavarajuttuun, mutta toivo on aika lailla menetetty. Yks asia mistä oon maailman onnellisin on se, että iPhone ei hävinny. SE ois ollu niin kamalaa että oisin hautautunu viikoks peiton alle itkemään. Pidän siis loppujen lopuks itteäni onnekkaana vaikka kamera menikin.

Nyt kello livahti jo yli kymmenen joten pitää painua nukkumaan. Näkemisiin!